Are you humble enough to accept the necessity for change? OMOQ #112
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
When it comes to faulty behavior, societal trends often suggest we adopt a blame-shifting mindset over a self-ownership model. However, in business it is quite the opposite because the orders usually stop flowing when a customer is dissatisfied. In business we have to buck the societal leanings, eat some humble pie, and then accept the fact that we need to improve to get the orders flowing again. This takes a mindset of humility. Are you will to eat some humble pie in order to serve your customer better?
Support the show
まだレビューはありません