Allure of Bad-Ass Advertising: Anti Heroes
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
20th century movies and TV shows were dominated by the traditional “hero.”
With high morals and an ethical code of honour.
The 21st century has a different take.
Today, we cheer the anti-hero. Like the Sopranos, Dexter and Breaking Bad.
Anti-heroes are liberated from that line in the sand that holds the rest of us back. They do things we are afraid to do. And do it unapologetically.
And if advertising is the great mirror to pop culture, it just may explain the emergence of anti-hero brands – who dare you to like them.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
まだレビューはありません