
All things ABM & Customer Success with Sanjay Kini
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
We’re thrilled to be joined today by a great friend of Factors — Sanjay Kini. Sanjay has a prolific track record in B2B tech spanning from sales engineering at IBM, client solutions at Responsys, sales consulting at Oracle, and of course, he’s currently the chief customer officer at the one and only 6sense — a leading account-based marketing platform. Sanjay – thank you for joining us today.
We’re here to talk about 6Sense, ABM and Customer Success at B2B firms