
Advancing Equitable Care: Educating Healthcare Professionals on Intellectual and Developmental Disabilities
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of MedEd Thread, we talk with Dr. Carl Tyler, Director of Geriatrics Education and Research in Cleveland Clinic’s Family Medicine Residency Program, who explores how we’re educating healthcare professionals to better serve patients with intellectual and developmental disabilities (IDD). Dr. Tyler shares insights into the historical marginalization of IDD populations, the resulting health disparities and the need for inclusive, patient-centered care. He discusses the role of advocacy, the impact of initiatives like the National Inclusive Curriculum for Health Education (NICHE) and how healthcare education is evolving to promote equitable treatment for all. Tune in to learn how these efforts are breaking down barriers and fostering a more compassionate, informed healthcare workforce.