
A Trip Through IDEA: Section 1416
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Today we dive into section 1416 of the Individuals with Disabilities Education Act (IDEA). We'll cover the essentials of federal and state monitoring, state performance plans, and how these processes ensure the educational success of students with disabilities. I'll also share some personal reflections on gratitude and how it ties into effective advocacy during IEP meetings. Join me as we unpack this crucial piece of legislation while keeping it relevant and understandable for parents and educators alike.
00:00 Introduction and Overview
00:19 Setting the Stage for Section 1416
03:38 Personal Reflections and Gratitude
10:32 Diving into Section 1416
12:47 Subsections of 1416: A to I
27:00 Conclusion and Next Steps