
69. Making Growth Visible: What Teachers Can Steal from Spotify Wrapped
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
How did Spotify turn "you listened to Taylor Swift for 10,483 minutes" into a story you couldn't wait to share? Meanwhile, we're still sharing student growth through numbers and charts.
Something's not adding up.
There's something here that could enhance how we celebrate student growth - and no, I'm not suggestion you try to turn your students' analytical progression into a viral moment.
But what if progress felt less like a data dump ad more like a story worth sharing?
Here's what teachers can learn from Spotify's storytelling magic - and how to use it without exhausting ourselves in the process.