
40. Reimagining Graduate and Doctoral Education in a Global Era: A Conversation with Stan Taylor and Karri Holley
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this conversation with EdUp Provost host Dr. Gregor Thuswaldner, Dr. Stan Taylor and Dr. Karri Holley explore the evolving landscape of doctoral education, emphasizing the importance of global perspectives, the changing roles of supervisors, and the need for programs to adapt to diverse career paths. It addresses equity, access, and inclusion, as well as the challenges of maintaining quality amidst rapid growth. The impact of the pandemic on educational delivery and the future of international student mobility are also discussed, alongside innovative approaches to measuring success in doctoral programs.
Takeaways
- Doctoral education is often overlooked in higher education discussions.
- Global trends are influencing doctoral education in the US.
- The role of doctoral supervisors is becoming more complex.
- There is a need for doctoral programs to prepare students for diverse careers.
- Equity and inclusion are critical in doctoral education.