
260. Child Removed from Classroom? 4 Quick Collaborative IEP Advocacy Next Steps for Teachers and Parents
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
What should parents and teachers do when a child is removed from the classroom? Whether it’s a hallway break, a move to another room, or a more significant removal, immediate collaborative advocacy is crucial!
In this episode of the Special Education Inner Circle Podcast, I’m sharing four quick IEP advocacy steps to help you navigate this situation effectively.
You’ll learn how to:
- Recognize and manage emotional reactions (yours and the team’s!)
- Gather the right information to uncover the full story
- Advocate for short-term IEP adjustments when needed
- Ensure decisions support long-term success for the child
If you’re ready to become the solution-finder and team-builder at the IEP table, join us inside of the Mentorship and become a Master IEP Coach®!