
#24 Building a strong Sales & Marketing Alignment with Laura Erdem
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Sales and Marketing alignment is a passion topic for Laura Erdem, Sales leader at Dreamdata. That is why she joins Julia Hartwig for this episode to talk all about alignment. Where do you get started? Why should Sales care about alignment? How do you notice friction points? And most importantly: how do you prevent misalignment between Sales and Marketing?
The topics discussed in this episode:
- What are the building blocks of a strong alignment at Dreamdata
- Why Sales leaders should care about Marketing
- How Sales and Marketing can compromise to test initiatives
- What marketers should do to gather insights from Sales
- What sellers should do to increase the lead quality
Follow Laura Erdem on LinkedIn here