
19. Samantha Avivi on Leading with Curiosity and Courage
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
On this episode, host Lauren Douglass sits down with Samantha Avivi, Chief Marketing Officer of Bayer, to talk about leadership, purpose, and knowing when to pivot. Samantha, a seasoned marketing leader with an iconic advertising legacy in her DNA, shares how curiosity, values, and courage have shaped her journey and helped navigate a purpose-driven career in brand leadership. She reflects on the power of prioritization, the myth of “doing it all,” and how she learned to stop and truly savor milestones. If you’re navigating big decisions, trying to lead with more intention, or simply want to hear from someone who’s walked the walk, this one’s for you. Let's get into it.