
16: Ashley Marshall: How Creative Directors Lead, Inspire, and Deliver Great Work
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Previously she held the position of creative director at Wieden + Kennedy, where she lead teams to create iconic work for Old Spice, Samsung, Facebook and Secret.
Her career began as a copywriter at Chiat Day in 2002, where she helped create the still running Blank the Rainbow campaign for Skittles.
Her work has been recognized by One Show, One Show Interactive, London International, Andy Awards, D&AD, Cannes Lions, Clios, Facebook Studio Awards, Webby’s, Art Directors Club, Local ADDY and National ADDY Awards and she was a 2022 recipient of Campaign Magazine’s Female Frontier Award.
She graduated from The University of North Texas in 2000 and Creative Circus in 2002 and believes strongly in the power of strategic insights + creativity to solve our biggest business challenges with ideas people love.
Jason’s Infinite Idea Generator: https://shorturl.at/i4kZ5
Jason’s Free Masterclass Training:
https://shorturl.at/4Mb1e
Learn The Secrets And Techniques Of The World's Best Advertising Pros:
https://shorturl.at/IyBVa
Follow Jason on Linkedin: https://www.linkedin.com/in/jason-bagley-96b33612/
Ashley’s Website: https://www.ashleydavismarshall.me/