
#14 - AI i kode + AI i kundeservice 🤖 - Besøg af Kasper Junge fra Dinero (Igen!)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
... Faktisk overtalte vi Kasper til at blive hængende i studiet efter første optagelse, så vi hoppede direkte ind i næste episode fordi vi ikke rigtig synes vi kom helt omkring AI. Vi kan nok lave flere episoder om emnet, da kunstig intelligens fylder så meget for tiden, men i lige denne episode taler vi om to primære emner.
1) Kunstig intelligens (AI) i programmering (editors, LLM'er osv.)
2) Kunstig intelligens (AI) i kundeservice (chat bots m.m.)
Vi giver eksempler fra de forskellige firmaer vi arbeder med, men igen handler det primært om Dinero, Boligforeningsweb, Anyhoa og Herodesk 🙏