iGen
Why Today's Super-Connected Kids Are Growing Up Less Rebellious, More Tolerant, Less Happy--and Completely Unprepared for Adulthood--and What That Means for the Rest of Us
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
30日間の無料体験を試す
期間限定
プレミアムプラン3か月
月額99円キャンペーン開催中
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。
*適用条件あり。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥2,500 で購入
-
ナレーター:
-
Madeleine Maby
このコンテンツについて
Born after 1995, the smartphone generation grew up with cell phones, had an Instagram page before high school, and cannot remember a time before the Internet. They are iGen, and this essential book reveals how these teens and young adults differ from millennials and every other generation in their mental health, social behaviors, and attitudes toward politics and religion.
With generational divides wider than ever, parents, educators, and employers have an urgent need to understand today’s rising generation of teens and young adults.
Born in the mid-1990s up to the mid-2000s, iGen is the first generation to spend their entire adolescence in the age of the smartphone. With social media and texting replacing other activities, iGen spends less time with their friends in person—perhaps contributing to their unprecedented levels of anxiety, depression, and loneliness.
But technology is not the only thing that makes iGen distinct from every generation before them; they are also different in how they spend their time, how they behave, and in their attitudes toward religion, sexuality, and politics. They socialize in completely new ways, reject once sacred social taboos, and want different things from their lives and careers. More than previous generations, they are obsessed with safety, focused on tolerance, and have no patience for inequality.
As this new group of young people grows into adulthood, we all need to understand them: friends and family need to look out for them; businesses must figure out how to recruit them and sell to them; colleges and universities must know how to educate and guide them. And members of iGen also need to understand themselves as they communicate with their elders and explain their views to their older peers. Because where iGen goes, so goes our nation—and the world.
*As seen in Time, USA TODAY, The Atlantic, The Wall Street Journal, and on CBS This Morning, BBC, PBS, CNN, and NPR*
まだレビューはありません