『ZAG』のカバーアート

ZAG

The #1 Strategy of High-Performance Brands

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audibleプレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥630で会員登録し購入
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

ZAG

著者: Marty Neumeier
ナレーター: Marty Neumeier
¥630で会員登録し購入

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation.

The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers.

In an entertaining audiobook, you’ll learn:

  • why me-too brands are doomed to fail
  • how to "read" customer feedback on new products and messages
  • the 17 steps for designing “difference” into your brand
  • how to turn your brand’s “onliness” into a “trueline” to drive synergy
  • the secrets of naming products, services, and companies
  • the four deadly dangers faced by brand portfolios
  • how to “stretch” your brand without breaking it
  • how to succeed at all three stages of the competition cycle
©2007 Marty Neumeier (P)2025 Marty Neumeier
カスタマーサービス マーケティング・セールス

ZAGに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。