
You Can Taste the Price
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
-
ナレーター:
-
Mark Schectman
-
著者:
-
Dan Lewis
このコンテンツについて
Taste test: Does a $17 burger always taste better than a $4 one? Find out on this episode of Now I Know. A hamburger that costs $17 probably tastes good. No, it has to – who would pay $17 for a burger and fries that didn’t? No one – at least not twice. That makes sense: in order to stay in business with an expensive menu, whatever you’re selling better make for a good dining experience. But at some point, our palates can’t really discern between foods. When that happens, other signals take over. And at times, those signals can be so powerful that it overwhelms the rest of the experience. For example, would the same burger and fries above taste as good if they cost, say, $4? Maybe not.
©2016 Dan Lewis (P)2016 Audible, Inc.