『Unfinished』のカバーアート

Unfinished

The Role of the Artist in the Age of Artificial Intelligence

プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Unfinished

著者: Lucas Cantor Santiago
ナレーター: Christopher Ragland
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥3,000で今すぐ予約注文する

¥3,000で今すぐ予約注文する

このコンテンツについて

Bloomsbury presents Unfinished by Lucas Cantor Santiago, read by Christopher Ragland.

For most of his career, the Emmy Award–winning composer and producer Lucas Cantor Santiago was a self-described luddite. Technology, he felt, was moving too fast, transforming the world and the arts with no regard for the cost in tradition, hard-won human wisdom, and tried-and-true methods of mastery.

That changed, however, when Cantor Santiago was commissioned by Huawei, one of the largest technology companies on the planet, to collaborate with artificial intelligence and finish Franz Schubert's Unfinished Symphony—a successful experiment that attracted attention throughout the world. Creating music in collaboration with a machine led him to question his long-standing assumptions about what music is, what technology does, and how the two have evolved together over the course of human history, from the first bone flute to today's landscape of constant innovation and change.

Drawing on Cantor Santiago's extensive experience in the arts and tech worlds and his ongoing experiments with AI-powered music making, Unfinished is an engaging and refreshingly optimistic meditation on the role of technology in music and the arts. What is the current state of the art? How did we get here? Where do we go now? This book provides an informed perspective on what is lost but what we also gain when we bring our machines ever further into the creation of art in its many different forms.

©2025 Lucas Cantor Santiago (P)2025 Bloomsbury Publishing Plc
コンピュータサイエンス 機械理論・人工知能 歴史・批評 音楽
まだレビューはありません