
Treating People Not Patients
Transformational Insights on Hospitality and Human Connection to Provide High Quality Care Experiences for People and Practitioners
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Michael Sonick
このコンテンツについて
Your practice (business) is more than just another procedure
Treating People Not Patients, Dr. Michael Sonick provides an invaluable look into the principles that have allowed him to create a state-of-the-art patient centric practice. His back and front stage processes are not only applicable to the practice of dentistry, but to any business that serves people. His insights will empower you to grow your practice or business by changing how you view the people you serve and your role as a professional.
You will....
- Discover the role hospitality plays to make people feel better
- Understand the power of great service through human connection
- Learn how to create a first-class impeccable office environment
- Build a servant hearted team that provides a WOW experience
- Value mentorship to build excellence into your practice
- Establish and exercise integrity in all of your work
Alleviate fears and establish trust to relate better with your patients and customers today!
©2022 Michael Sonick DMD (P)2022 Michael Sonick DMD