
The Return of Mastery
Helping End the Student Achievement Gap Through Mastery Learning by Qualitatively Investigating Its Effects Via Literature Review and Case Study Analysis
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
期間限定
2か月無料体験
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
¥900 で購入
-
ナレーター:
-
Nathan Chatelier
-
著者:
-
Dr. Faraz Khaja
このコンテンツについて
Over the decades, the Mastery Learning method has seen a resurgence in terms of positive research. Such a method is needed to help address the student achievement gap.
Many schools are improving or adequate on their own, but a methodology that ensures that students both master material and do so using their respective motivations and learning style can best address said achievement gaps.
In the following qualitative narrative historical analytical study, the effect of Mastery Learning will be compared with the effect of conventional common-core/post common-core methodology. The extensive literature review will cite a preponderance of authors in support of Mastery Learning.
©2020 Faraz Khaja (P)2022 Faraz Khaja
まだレビューはありません