『The Power of Customer Experience: 5 Elements To Make An Impact』のカバーアート

The Power of Customer Experience: 5 Elements To Make An Impact

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

The Power of Customer Experience: 5 Elements To Make An Impact

著者: Elizabeth Dixon
ナレーター: Elizabeth Dixon
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

このコンテンツについて

Who doesn't want to make an impact? We all long to be a part of something bigger, something greater, something meaningful in this life. And whether you're the boss calling the shots, the employee making it happen, or the intern just starting out in your field, I believe you're uniquely positioned right where you are to make an impact in the place you spend so much of your time: your job!

This book is designed to help growth-minded people like you see the power and potential they have to make an impact by changing the customer experience for their businesses and brands for the better.

©2022, 2023 Elizabeth Dixon (P)2023 Elizabeth Dixon
カスタマーサービス マーケティング・セールス
まだレビューはありません