
The End of Business as Usual
Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audibleプレミアムプラン30日間無料体験
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Sean Pratt
-
Brian Solis
-
著者:
-
Brian Solis
このコンテンツについて
It’s a new era of business and consumerism - and you play a role in defining it.
Today’s biggest trends - the mobile web, social media, real time - have produced a new consumer landscape. The End of Business As Usual explores this complex information revolution, how it has changed the future of business, media, and culture, and what you can do about it.
Its critical insights include:
- Shared experiences are redefining brands in digital consumer landscapes, and astute brands can now also create and steer these experiences
- Consumer influence is growing, and businesses can use this to their advantage
- Connect with a rising audience (and with audiences of audiences) through new touchpoints between consumers, brands, and new influencers
- Create a culture of change to earn trust, influence, and significance among connected customers
- Rather than disregard these new consumer behaviors, learn from them in order to drive engagement with your stakeholders
While other businesses will fall to digital Darwinism, your business will evolve and thrive. This is the end of business as usual and the beginning of a new era of relevance.
©2011 Brian Solis (P)2012 Gildan Media LLC批評家のレビュー
“To be successful in business, you need to see what others don’t. Start with this audiobook. Someone’s going to do it, why not you?” (Mark Cuban, owner of the Dallas Mavericks and Chairman of HDNet)