『The Customer Success Economy』のカバーアート

The Customer Success Economy

Why Every Aspect of Your Business Model Needs a Paradigm Shift

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Customer Success Economy

著者: Nick Mehta, Allison Pickens, Maria Martinez - foreword
ナレーター: Chloe Cannon
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

このコンテンツについて

If leaders aren't integrating their digital offerings into a philosophy of customer success, they will be defeated in the next decade because technical excellence and other traditional competitive advantages are becoming too easy to imitate.

The Customer Success Economy offers examples and specifics of how companies can transform. It addresses the pains of transforming organizational charts, leadership roles, responsibilities, and strategies so the whole company works together in total service to the customer.

  • Shows leaders how their digital implementations will make them more like Amazon
  • Helps you deliver recurring revenue
  • Shows you how to embrace customer retention
  • Demonstrates the importance of "churning" less

Get that competitive advantage in the most relevant and important arena today - making and cultivating happy customers.

©2020 Gainsight, Inc. (P)2020 Gildan Media
カスタマーサービス マネジメント・リーダーシップ マーケティング・セールス 予測・戦略的計画 組織行動 職場・組織行動
まだレビューはありません