『The Age of Customer Equity』のカバーアート

The Age of Customer Equity

Data-Driven Strategies to Build a Sustainable Company

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

The Age of Customer Equity

著者: Allison Hartsoe
ナレーター: Allison Hartsoe
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

このコンテンツについて

From the boardroom to the war room, use customer value data to focus expenses and internally align your team.

For many companies, large and small, customer data is a noisy mess. There are problems across the ecosystem from partners to page views and from KPIs to campaign tracking. But the biggest problem is not the technical data silos but the human ones.

In The Age of Customer Equity, marketing expert with a passion for analytics Allison Hartsoe helps you cut through the noise and gives you the tools you need to humanize your customer data to connect to the right customers at the right time. The interviews and case studies will shine a light on the successes and struggles of consumer-centric leadership to give you a sense of reality and arm your strategic thinking. Hartsoe teaches you how to:

  • Pinpoint where your organization is, what you should be thinking about, and how to know when your company has graduated from one stage to the next
  • Uncover customer behavior, identify opportunities to amplify marketing ROI, and optimize your time
  • Align your teams to clear hurdles and create long-term nine- and 10-figure gains
  • Spot the largest vulnerabilities in your company, diagnose what you need, and build a journey to a more powerful customer-centric future

Get ready to join today’s fastest-growing firms as you learn how to connect with and please valuable customers by fitting into their busy lives.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2021 Allison Hartsoe (P)2022 Allison Hartsoe
カスタマーサービス マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング・セールス 消費者行動・市場調査
まだレビューはありません