
The 1899 Newsboys' Strike
Movements and Resistance
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audibleプレミアムプラン30日間無料体験
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
-
ナレーター:
-
uncredited
このコンテンツについて
In the late 1800s, newsboys—or “newsies”—were a critical part of the newspaper industry. They bought stacks of papers from newspaper publishers and then sold them on city streets for a small profit. But in 1898, William Randolph Hearst’s New York Journal and Joseph Pulitzer’s New York World raised the cost of 100 papers by 10 cents.
The price increase cut into the newsboys’ profits, and by the summer of 1899 their frustration boiled over. They banded together and showed the world how activists of any age can use a strike to win against even the most rich and powerful.
©2022 Nel Yomtov (P)2024 Capstone Publishers, Inc.