『Teacher Educators as Critical Storytellers』のカバーアート

Teacher Educators as Critical Storytellers

Effective Teachers as Windows and Mirrors

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

プレミアムプラン無料体験
プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Teacher Educators as Critical Storytellers

著者: Dawn G. Williams - Afterword by, Leslie T. Fenwick - Foreword by, Antonio L. Ellis - Edited by, Nicholas D. Hartlep - Edited by, Gloria Ladson-Billings - Edited by, David O. Stovall - Edited by
ナレーター: Joana Garcia
プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

このコンテンツについて

Breaking away from the historically dominant narrative that White females make the best teachers, this book contends that effective teachers can be both "windows" and "mirrors" for students. Teachers should reflect the student population in racial and cultural terms while also serving as windows for students to see opportunities that lie outside of their immediate circumstances. Employing a critical storytelling framework, respected scholars share the teaching practices of influential teachers that they learned from. Chapter authors are diverse teacher educators from the fields of education, educational psychology, administration, policy, and curriculum and instruction. Each storyteller identifies key concepts and principles that explain why the selected teacher was so memorably effective. This inspirational volume provides a series of templates that help pinpoint the attitudes and behaviors of those teachers who make a positive difference in the lives of their students.

©2021 Teachers College (P)2021 Tantor
哲学的・社会的側面 心理学 心理学・心の健康 教育 教育心理学 発達心理学
まだレビューはありません