Talk Triggers
The Complete Guide to Creating Customers with Word-of-Mouth
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audibleプレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥1,700 で購入
-
ナレーター:
-
Jay Baer
-
Daniel Lemin
-
Ted Wright
-
著者:
-
Jay Baer
-
Daniel Lemin
このコンテンツについて
Word of mouth is directly responsible for 19% of all purchases, and influences as much as 90%. Every human on earth relies on word of mouth to make buying decisions. Yet even today, fewer than 1% of companies have an actual strategy for generating these crucial customer conversations. Talk Triggers provides that strategy in a compelling, relevant, timely book that can be put into practice immediately, by any business.
The key to activating customer chatter is the realization that same is lame. Nobody says "let me tell you about this perfectly adequate experience I had last night." The strategic, operational differentiator is what gives customers something to tell a story about. Companies (including the 30+ profiled in Talk Triggers) must dare to be different and exceed expectations in one or more palpable ways. That's when word of mouth becomes involuntary: the customers of these businesses simply MUST tell someone else.
Talk Triggers contains:
Consumers are wired to discuss what is different, and ignore what is average. Talk Triggers not only dares the reader to differentiate, it includes the precise formula for doing it.
Combining compelling stories, inspirational examples, and practical how-to, Talk Triggers is the first indispensable book about word of mouth. It's a book that will create conversation about the power of conversation.
まだレビューはありません