『Shift』のカバーアート

Shift

Transform Motion into Progress in Business

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Shift

著者: Richard Lees, Azlan Raj
ナレーター: Jonathan Johns
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

As organizations around the world do their best to deliver meaningful, effective, and efficient customer experiences, many are encountering difficulty translating their actions into progress. These businesses find that, despite a plethora of initiatives, programs, and plans, inclusive and excellent customer service remains stubbornly out of reach.

In Shift: Transform Motion into Progress in Business, chief strategy and marketing officers at Merkle and Dentsu offer business leaders a practical and coherent approach to creating the consistently exceptional customer experience that would set their business apart from the competition. The authors link three key themes—a clear vision with clear performance indicators, an aligned team, and a deep understanding of the marketplace—and outline their importance in the quest for the ideal client experience. They explain the importance of measuring progress through the eyes of the customer and ensuring that the measures that matter to customers are improving.

A must-listen for innovation and business development professionals, Shift deserves a place on the bookshelves of managers, executives, and other business leaders attempting to set their organization apart from the competition.

©2022 Richard Lees and Azlan Raj (P)2022 Ascent Audio
マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング・セールス 消費者行動・市場調査 組織行動 職場・組織行動

Shiftに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。