Our Kindred Creatures
How Americans Came to Feel the Way They Do About Animals
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
30日間の無料体験を試す
期間限定
プレミアムプラン3か月
月額99円キャンペーン開催中
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。
*適用条件あり。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥2,800 で購入
-
ナレーター:
-
Tanis Parenteau
このコンテンツについて
Over just a few decades at the end of the nineteenth century, the United States underwent a moral revolution on behalf of animals. Before the Civil War, animals' suffering had rarely been discussed; horses pulling carriages and carts were routinely beaten in public view, and dogs were pitted against each other for entertainment and gambling. But in 1866, a group of activists began a dramatic campaign to change the nation’s laws and norms, and by the century’s end, most Americans had adopted a very different way of thinking and feeling about the animals in their midst.
In Our Kindred Creatures, Bill Wasik, editorial director of The New York Times Magazine, and veterinarian Monica Murphy offer a fascinating history of this crusade and the battles it sparked in American life. On the side of reform were such leaders as George Angell, the inspirational head of Massachusetts’s animal-welfare society and the American publisher of the novel Black Beauty; Henry Bergh, founder of the American Society for the Prevention of Cruelty to Animals; Caroline White of Philadelphia, who fought against medical experiments that used live animals; and many more, including some of the nation’s earliest veterinarians and conservationists. Caught in the movement’s crosshairs were transformational figures in their own right: animal impresarios such as P. T. Barnum, industrial meat barons such as Philip D. Armour, and the nation’s rising medical establishment, all of whom put forward their own, very different sets of modern norms about how animals should be treated.
In recounting this remarkable period of moral transition—which, by the turn of the twentieth century, would give birth to the attitudes we hold toward animals today—Wasik and Murphy challenge us to consider the obligations we still have to all our kindred creatures.
Cover painting: Peaceable Kingdom, 1834 (detail) by Edward Hicks. Courtesy National Gallery of Art, Washington, D.C.
まだレビューはありません