
Multicultural Intelligence (Updated and Revised 2nd Edition)
Eight Make-or-Break Rules for Marketing to Race, Ethnicity, and Sexual Orientation
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
-
ナレーター:
-
Mike Chamberlain
-
著者:
-
David R. Morse
このコンテンツについて
With decades of experience in multicultural marketing, author David Morse reviews the history of marketing to black, Hispanic, Asian, and LGBTQ consumers. He explains how including appropriate cultural cues in advertising can build brand loyalty that will pay huge dividends. He also cautions that missing the mark with advertising that excludes or is culturally offensive can be a costly mistake.
Replete with scores of examples of campaigns that have been extremely effective, as well as those that have sparked outrage and boycotts, this audiobook provides eight basic rules that should guide you through the process of marketing as diversity becomes mainstream.
©2018 David R. Morse (P)2018 Tantor