『Last Call for Bud Light』のカバーアート

Last Call for Bud Light

The Fall and Future of America's Favorite Beer

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Last Call for Bud Light

著者: Anson Frericks
ナレーター: Kirby Heyborne
タイトルを¥1,750 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

このコンテンツについて

The astonishing inside story of how Bud Light lost its position as the most popular beer in the United States from a longtime Anheuser-Busch executive.

Anson Frericks, a former president at Anheuser-Busch—formerly the home of America’s most popular brewery—watched as the company unraveled at the hands of globe-trotting financiers and progressive middle management.

Rather than pursue shareholder profits, Anheuser-Busch suddenly became focused on stakeholder capitalism and the vague mandates of environment, social, and governance (ESG). This ill-advised change cumulated in the shocking evaporation of $30 billion in market cap after releasing an advertising campaign starring political activist Dylan Mulvaney.

Now, Anheuser-Busch’s evolution and its subsequent fallout is brought to light as never before with this ultimate insider’s look. Compelling, candid, and eye-opening, Last Call for Bud Light is the unforgettable story of the downfall and future of an American icon.

©2025 Anson Frericks (P)2025 Simon & Schuster Audio
イデオロギー・信条 グローバル化 保守主義・自由主義 国際関係 政治・政府
まだレビューはありません