
Jumping the Curve
Innovation and Strategic Choice in an Age of Transition
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Dr. Oren Harari
-
著者:
-
Dr. Oren Harari
このコンテンツについて
In the global, technologically advanced business world of today, standard procedure won't allow you to jump the curve. With global barriers to entry so low that companies with fewer than 10 employees can compete effectively, the times require small and large companies to change their strategy. Dr. Oren Harari, Professor of Management at the University of San Francisco, shows how successful companies cope with the accelerated pace of business development through knowledge, innovation, and swiftness rather than reliance on old benchmarks such as physical assets and size. Move your business into the future by creating markets rather than just filling them.
(P) and ©1996 Stanford Alumni Association