
Jobstacles
Why Can't I Get Any Work Done?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audibleプレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Adam B. Charles
-
著者:
-
Adam B. Charles
このコンテンツについて
From both a personal and a leadership viewpoint, we need to ask - what’s keeping us from doing our jobs effectively? This impacts on what we can deliver as an organization, and it also affects the bottom line. In a perfect world - nothing gets in the way. But instead, our work cultures excel at introducing subtle yet effective obstacles to getting things done. I’ll cover what things we’re doing or not doing, both as workers and as leaders, that are making it more difficult, less efficient, more time-consuming, less creative, and less rewarding to advance to the goal line. Then we will reveal the common thread that runs through it all.
©2021 Karl Plesz (P)2021 Karl Plesz