Audible会員は対象作品が聴き放題、2か月無料体験キャンペーン中
-
How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones
- What to Do and Not Do - and How to Fix It When Things Go Wrong
- ナレーター: Jeremy F Lunnen
- 再生時間: 2 時間 28 分
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
2024年5月9日まで2か月無料体験キャンペーン中!詳細はこちらをご確認ください
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
あらすじ・解説
How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones features what to do and what mistakes to avoid in order to keep your clients happy. It also discusses what to do if a client has a bad experience in order to fix things.
It includes chapters on these topics:
- An example of a service provider who did everything wrong
- A discussion of what not to do and do
- How to fix it when things go wrong
- What to do if you and the unhappy client run into each other
- How to be a good client yourself
The author has had hundreds of happy clients over the years and was inspired to create this audiobook after seeing the mistakes some service providers make.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2018 Gini Graham Scott (P)2018 Gini Graham Scott