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HBR's 10 Must Reads on Business Model Innovation
- ナレーター: Christopher Douyard
- 再生時間: 4 時間 54 分
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Marketing 5.0
- Technology for Humanity
- 著者: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
- ナレーター: Steve Menasche
- 再生時間: 7 時間 8 分
- 完全版
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総合評価
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ナレーション
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ストーリー
Celebrated promoter of the "Four P's of Marketing", Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.
著者: Philip Kotler, 、その他
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HBR Handbooks Series: Harvard Business Review Project Management Handbook
- How to Launch, Lead, and Sponsor Successful Projects
- 著者: Antonio Nieto-Rodriguez
- ナレーター: Christopher Douyard
- 再生時間: 9 時間 59 分
- 完全版
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ナレーション
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ストーリー
We're now living in the project economy. As the number of projects initiated in both the public and private sectors skyrockets, project management skills have become essential for all leaders and managers. But despite this project boom, the failure rate remains extremely high. Why? Leaders have too many projects and too little visibility into them, and they lack the project implementation competencies necessary to deliver their projects successfully.
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Marketing
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- 著者: Kenneth Le Meunier-FitzHugh
- ナレーター: Mike Cooper
- 再生時間: 4 時間 8 分
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ストーリー
As globalization creates increasing challenges to established marketing practices, marketing efforts need to reposition and adapt continuously to maintain an organization's ability to reach potential customers. This Very Short Introduction provides a general overview of the function and importance of marketing to modern organizations. Kenneth Le Meunier-FitzHugh discusses how marketing remains central to creating competitive advantage, and why it needs to be forward looking and constantly reinventing itself in line with new developments in the marketplace.
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両利きの組織をつくる――大企業病を打破する「攻めと守りの経営」
- 著者: 加藤 雅則
- ナレーター: 水越 健
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- 完全版
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ストーリー
5年間で劇的な変貌を遂げたAGC(旧旭硝子)の事例を軸に「両利きの経営」を提唱した世界的な経営学者と日本企業の組織力学を熟知した変革支援者が語る、組織進化の理論と実践。
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これだ!という感覚はあるものの
- 投稿者: TKHR 日付: 2023/01/09
著者: 加藤 雅則
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改訂版 究極のビジネス英語リスニングVol.1
- 著者: アルク
- ナレーター: アルク
- 再生時間: 1 時間 16 分
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ストーリー
大好評「究極のビジネス英語リスニング」シリーズの改訂版です。
「打診の電話」から「取引成立」「フィードバック」まで国際ビジネスの流れを英語で一通り疑似体験できるシミュレーションストーリー。
著者: アルク
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Lead and Disrupt
- How to Solve the Innovator's Dilemma
- 著者: Charles A. O'Reilly III, Michael L. Tushman
- ナレーター: James Foster
- 再生時間: 8 時間 36 分
- 完全版
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ナレーション
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ストーリー
In the past few years, a number of well-known firms have failed; think of Blockbuster, Kodak, or RadioShack. When we hear about their demise, it often seems inevitable - a natural part of "creative destruction." But closer examination reveals a disturbing truth: Companies large and small are shuttering more quickly than ever. What does it take to buck this trend? The simple answer is: ambidexterity. Firms must remain competitive in their core markets, while also winning in new domains.
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amazing book
- 投稿者: Amazon カスタマー 日付: 2020/05/26
著者: Charles A. O'Reilly III, 、その他
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- 投稿者: Amazon カスタマー 日付: 2020/05/26
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あらすじ・解説
Rethink how your organization creates, delivers, and captures value - or risk becoming irrelevant.
If you listen to nothing else on business model innovation, listen to these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you reach new customers and stay ahead of your competitors by reinventing your business model.
This book will inspire you to: assess whether your core business model is going strong or running out of gas; fend off free and discount entrants to your market; reinvigorate growth by adding a second business model; adopt the practices of lean start-ups; develop a platform around your key products; and make business model innovation an ongoing discipline within your organization.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.