『Good Boys, Bad Hombres』のカバーアート

Good Boys, Bad Hombres

The Racial Politics of Mentoring Latino Boys in Schools

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Good Boys, Bad Hombres

著者: Michael V. Singh
ナレーター: Asa Siegel
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Educational research has long documented the politics of punishment for boys and young men of color in schools-but what about the politics of empowerment and inclusion? In Good Boys, Bad Hombres, Michael V. Singh focuses on this aspect of youth control in schools, asking on whose terms a positive Latino manhood gets to be envisioned.

Based on two years of ethnographic research in an urban school district in California, Good Boys, Bad Hombres examines Latino Male Success, a school-based mentorship program for Latino boys. Instead of attempting to shape these boys' lives through the threat of punishment, the program aims to provide an "invitation to a respectable and productive masculinity" framed as being rooted in traditional Latinx signifiers of manhood. Singh argues, however, that the promotion of this aspirational form of Latino masculinity is rooted in neoliberal multiculturalism, heteropatriarchy, and anti-Blackness.

Documenting the ways Latino men and boys resist the politics of neoliberal empowerment for new visions of justice, Singh works to deconstruct male empowerment, arguing that new narratives and practices-beyond patriarchal redemption-are necessary for a reimagining of Latino manhood in schools and beyond.

©2024 the Regents of the University of Minnesota (P)2024 Tantor
ラテンアメリカ ラテンアメリカ研究 南北アメリカ大陸 教育 特定の人口統計学 社会科学

Good Boys, Bad Hombresに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。