
Customer Service: The Sandler Way
48 Rules for Strategic Customer Care
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audibleプレミアムプラン30日間無料体験
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Sean Pratt
-
著者:
-
Anne MacKeigan
このコンテンツについて
Your customer service plan is only as strong as its weakest link.
What would a social media revolt, based on a single mishandled customer exchange, cost your company? This book's 48 rules for strategic customer care give you the guidelines you need to make intelligent strategic investments in customer care, based on the world-famous Sandler Selling System. Customer Service: The Sandler Way helps you and create and sustain a working culture built on the belief that the customer not only matters, but is the only reason your organization exists.
©2015 Sandler Systems, Inc. (P)2018 Gildan Media