『Customer-Driven Leadership』のカバーアート

Customer-Driven Leadership

How to Win with Entrepreneurial Servant Leadership, Responsiveness to Client Data, and Constant Creativity: Legacy Edition

プレビューの再生
期間限定

2か月無料体験

聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

Customer-Driven Leadership

著者: Daniel Hammond, Dr. Ted D. Anders
ナレーター: Daniel Hammond, Dr. Ted D. Anders
タイトルを¥1,330 で購入し、プレミアムプランを2か月間無料で試す

無料体験終了後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

このコンテンツについて

For decades, the Customer Driven Leadership (CDL) method has been hailed as one of the most effective ways to revitalize and scale organizations. It has turned million-dollar companies into billion-dollar earners. By focusing on what really matters most—your customers—and by nurturing a culture of servant leadership, CDL becomes the root of exponential growth and success.

Coauthors Daniel Hammond and Dr. Ted Anders offer practical tools that allow your teams to function at their highest potential and with the fullest autonomy. If CDL is implemented with vision, courage, and commitment, your organization will become so finely tuned it will practically run itself! (Which leaves you the freedom to focus on what you do best—strategize about what comes next.)

If you are a leader who is looking to empower your teams, satisfy your customers, and find time to focus on your own passions, this audiobook is a must-listen for you.

©2022 Daniel Hammond and Dr. Ted D. Anders (P)2023 Daniel Hammond and Dr. Ted D. Anders
コンサルティング マネジメント・リーダーシップ リーダーシップ 事業開発・起業 起業家精神
まだレビューはありません