
Common Sense Customer Service
Improve Your Job Skills & Provide a Great Customer Experience
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
期間限定
2か月無料体験
聴き放題対象外タイトルです。プレミアムプラン登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2025年10月14日(日本時間)に終了
2025年10月14日までプレミアムプラン2か月無料体験キャンペーン開催中。詳細はこちら。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
無料体験後は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
¥900 で購入
-
ナレーター:
-
Christy Lynn
-
著者:
-
Victoria Wells
このコンテンツについて
A must-have to add to your customer service training program. Great for large or small companies.
Victoria Wells talks from a wealth of customer service experiences in a non-threatening, chatty, common sense style that most people will find an easy listen. Every manager should not only give a copy of this audiobook to each of their customer service reps, they should have a copy for themselves, too. The extra chapter that is targeted specifically at managers includes some valuable insights. General enough for any industry but in-depth enough to be truly useful. A no-nonsense, common sense customer service for any industry. An easy to follow listen that every customer service person should have.
©2013 Victoria Wells (P)2013 Victoria Wells
まだレビューはありません