『Building a Smart Customer Service System with AI』のカバーアート

Building a Smart Customer Service System with AI

From Chatbots to Personalized Support

プレビューの再生
¥729で会員登録し購入 ¥630で会員登録し購入
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Building a Smart Customer Service System with AI

著者: Deacon John O'Maley
ナレーター: Gerald Seguin
¥729で会員登録し購入 ¥630で会員登録し購入

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

このコンテンツについて

Unlock the future of customer service with AI. Building a Smart Customer Service System with AI: From Chatbots to Personalized Support is a comprehensive guide that shows businesses how to leverage artificial intelligence to transform their customer support operations.

Written by John O’Maley—a leader with military precision and corporate expertise—this book demystifies AI tools like chatbots, GPT-powered assistants, Zendesk, Salesforce Einstein, and Intercom’s Fin. Listeners will discover how AI can automate repetitive tasks, deliver personalized customer experiences, improve satisfaction, and cut operational costs. Through current case studies and real-world examples, the author illustrates what’s working for companies today and provides a step-by-step framework for successful AI implementation.

This easy-to-listen-to book balances high-level strategic insight with practical how-tos, making it ideal for business owners, customer service managers, and developers alike. It also tackles important ethical considerations and best practices to ensure AI is used responsibly and effectively. Whether you’re looking to deploy your first chatbot or enhance an existing support center with AI, this book will equip you with the knowledge and confidence to build smart customer service systems that delight customers and drive growth. Embrace these insights to future-proof your support operations with AI-driven innovation and a truly customer-centric approach.

©2025 Deacon John O'Maley (P)2025 Deacon John O'Maley
カスタマーサービス コンピュータサイエンス ヒューマンコンピュータインタラクション マネジメント マネジメント・リーダーシップ マーケティング・セールス 機械理論・人工知能 歴史・文化
まだレビューはありません