Our Minds Were Always Free
A History of How Black Brilliance Was Exploited—and the Fight to Retake Control
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。プレミアム会員登録で、非会員価格の30%OFFで予約注文できます。聴けるのは配信日からとなります。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。
¥1,900で今すぐ予約注文する
-
ナレーター:
-
著者:
-
Lisa E Davis
このコンテンツについて
When we think about the things that have barred success for African Americans, intellectual property law is hardly the first thing that comes to mind, if we even think of it all. We certainly don’t think of it as the launching pad for building generational wealth in the Black community, so it follows that we don’t see our favorite pop stars as revolutionary race warriors.
African American artists have finally, belatedly, come to be the owners of their art and beneficiaries of the money their art makes, after centuries of producing life-changing art. There were hundreds and thousands of Bessie Smiths before we ever got Beyoncé or Kendrick Lamar.
Lisa E. Davis, one of the foremost African American entertainment attorneys in the country, traces the epic journey Black Americans have been on, from being claimed as property to claiming the benefits of intellectual property. As she notes, “Under slavery, our minds were always free, but there was no profit from what our minds created.”
Beginning in the 18th century with the drafting of the Constitution and ending in the 21st century with a warning about the role technology will play in creative industries, Our Minds Were Always Free tells the story of the indelible legacy of Black American genius and the struggle to receive the credit and the profit that they deserved.
まだレビューはありません