
The OmniSAM™ Guide - The 3Ps to Sell Your Program
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
If you’re listing features (modules, calls, PDFs) and hearing crickets, this is for you. Sally breaks down the 3Ps that make an offer click:
Process — your signature method (positioned simply)
Package — price, timeline, access, bonuses, scarcity
Promise — the outcome your client actually wants
You’ll learn:
Why outcomes beat deliverables (and how to rewrite your pitch)
Packaging levers that increase perceived value
How to phrase your Promise using customer language (not jargon)
👉 Resources & next steps:
• Join the GSD Community: https://www.facebook.com/groups/gsdbyomnisam
• Book an intro call: https://omnisam.com.au
Stay Connected & Get Exclusive Access:
Join the Private OmniSAM Community: omnisam.com.au/gsdgroup
Facebook Group: gsdfb.omnisam.com.au
Follow on Facebook: facebook.com/sallysparkscousins
Watch the Live Stream & Subscribe for More Updates:
OmniSAM YouTube: youtube.com/@omnisamsoftware
Sally Sparks-Cousins YouTube: youtube.com/@sallysparkscousins
#OmniSAM #3Ps #OfferDesign #CourseCreators #SalesPsychology #SellingIsHelping