
How Costco became a cultural phenomenon
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Perhaps when you turned 16 you were most looking forward to getting your driver's license. Talk to young people today and many have their eyes on a different rite of passage: a Costco membership. As Canadian communities clamour for Costcos, we speak to Canada's 'Costco Queen' Tina Chow about Costco's exploding social media growth. Then, journalist Ben Ryder Howe breaks down the global retailer's business strategy — and why it's working.
まだレビューはありません