
550 - Chris Teasdale on Frustration & Mistrust Regarding Automated Customer Service
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Etholle Davies fills in for Daniel Clewlow & Rory McGowan to speak to Chris Teasdale from Handelsbanken. They've conducted some new research regarding frustration and mistrust regarding automated customer service. In fact, a significant majority says they want the human touch back.
https://www.handelsbanken.co.uk/en/
まだレビューはありません