
Mark Laufer on the Buyer’s Experience: Relevance Over Hard Sell
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Relevance Over Hard Sell is more than a phrase. It’s a strategy that redefines how companies build trust with buyers. In this episode of Enabling B2B Buying with Charles Bernard, Charles sits down with Mark Laufer, CEO of Laufer Group International, to discuss what it really takes to win in today’s complex B2B environment. Mark...
The post Mark Laufer on the Buyer’s Experience: Relevance Over Hard Sell appeared first on Collavia.
まだレビューはありません