
E36: Social Media Connected to Teaching
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Hear from Dr. CJ Jacobs about how he integrates students’ interests, current trends, and social media into his classes.
Jacobs, C., & Morgan, W. (2022). “That was amazing!” A two-study perspective on language classroom experiences through the lens of psychological “flow”. The Journal for the Psychology of Language Learning, 4(2), 1-19. https://jpll.org/index.php/journal/article/view/87
Article about conversation tables:
Eckerson, J., Jacobs, C., Saidi, L. G., Mooenkopf, D., & Vu, P. (2022). Turning the tables: Using non-English conversation tables to create connections for international students, campus, and community. A practice report. Informit, 13(3), 29-36
まだレビューはありません