
UGC Nedir, Nasıl Kullanılır? Örnekleri ile Markalar İçin Adım Adım Kılavuz
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Dijital pazarlama artık sadece markaların ürettiği içeriklerle yürümüyor. İnsanlar, reklamlardan çok diğer kullanıcıların deneyimlerine güveniyor. Arkadaş tavsiyesi, müşteri yorumu, sosyal medyada paylaşılan bir ürün videosu; hepsi geleneksel reklamlardan çok daha inandırıcı geliyor.
İşte bu noktada “User Generated Content” yani kullanıcı tarafından oluşturulan içerik (UGC) devreye giriyor.
https://www.dankedigital.co/blog/ugc-nedir-nasil-kullanilir-ornekleri-ile-markalar-icin-adim-adim-kilavuz/
まだレビューはありません