
India's Omni-Channel Revolution: Lessons from Lenskart, Bluestone & Wakefit
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
The ASYMMETRIC Crew today:
Revant: CEO, Mosaic Wellness
Shantanu: Founder & CEO, Bombay Shaving Company
Tushar Behl: Principal at Glade Brook Capital
0:00 Coming Up
1:16 Intro
3:55 On Real-Money Gaming
9:41 Why the RMG Ban?
15:44 On Trump and Tariffs
17:07 The Shift in Investor Perspective on EBOs
23:24 AOV Impact on Online/Offline Sales
30:50 Manufacturing Capabilities of Lenskart, Wakefit and Bluestone
34:55 Should Mokobara Open a Factory? Integrating Online & Offline
44:45 Retailer + Brand Voice - A Timeless Principle
50:04 Sales & Marketing vs Rent
51:40 Inventory Turns & Gross Margins Matter
57:27 Bluestone’s Growth Story
63:12 Moving Away From Franchises
67:03 The Opportunity Cost of Offline
74:17 What Could Happen? Lenskart, Bluestone, Wakefit
81:48 Lenskart Convenience Fees
Charts referred to in the episode-
https://drive.google.com/file/d/1A2i7JV7Rh3qzHqhuoyQ1d_QduXGaZG3S/view?usp=drive_link
Follow us on:
Instagram: https://www.instagram.com/theasymmetriccrew/
X: https://x.com/ASYMMETRICCREW
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/theasymmetriccrew/