『Auctions』のカバーアート

Auctions

The MIT Press Essential Knowledge Series

プレビューの再生

Audibleプレミアムプラン30日間無料体験

プレミアムプランを無料で試す
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Auctions

著者: Timothy P. Hubbard, Harry J. Paarsch
ナレーター: Sean Pratt
プレミアムプランを無料で試す

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Although it is among the oldest of market institutions, the auction is ubiquitous in today's economy, used for everything from government procurement to selling advertising on the Internet to course assignment at MIT's Sloan School. Yet beyond the small number of economists who specialize in the subject, few people understand how auctions really work.

This concise, accessible, and engaging book explains both the theory and the practice of auctions. It describes the main auction formats and pricing rules, develops a simple model to explain bidder behavior, and provides a range of real-world examples.

The authors explain what constitutes an auction and how auctions can be modeled as games of asymmetric information - that is, games in which some players know something that other players do not. They characterize behavior in these strategic situations and maintain a focus on the real world by illustrating their discussions with examples that include not just auctions held by eBay and Sotheby's but those used by Google, the US Treasury, TaskRabbit, and charities. Listeners will begin to understand how economists model auctions and how the rules of the auction shape bidder incentives. They will appreciate the role auctions play in our modern economy and understand why these selling mechanisms are so resilient.

©2015 Massachusetts Institute of Technology (P)2016 Gildan Media LLC
経済史 経済学

Auctionsに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。