Audible会員は対象作品が聴き放題、2か月無料体験キャンペーン中
-
An Education in Service Management
- A Guide to Building a Successful Service Management Career and Delivering Organisational Success
- ナレーター: Andrew Kingston
- 再生時間: 5 時間 31 分
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
2024年5月9日まで2か月無料体験キャンペーン中!詳細はこちらをご確認ください
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます。
あらすじ・解説
An Education in Service Management - A guide to building a successful service management career and delivering organizational success
IT is a business-critical function. It delivers experiences, stimulates strategic shifts, and protects organizations from theft, cyber attacks, and the related regulatory, reputational and financial impacts.
ITSM is a critical element of IT that is often misunderstood. In this book, the author and his network of associates demystify ITSM and help you understand how:
- Working in or with ITSM enables you to build a career that spans global industries, locations and sectors;
- ITSM roles vary from service desk analyst to chief technology officer or consultant; and
- As a CTO, a CIO or an organizational leader, you can enable your teams to deliver exceptional digital experiences that delight your consumers, partners and customers.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2023 IT Governance Publishing Ltd (P)2024 IT Governance Publishing Ltd