検索キーワード: 著者 "Jack Trout" すべてのカテゴリー
-
-
The 22 Immutable Laws of Marketing
- 著者: Al Ries, Jack Trout
- ナレーター: David Drummond
- 再生時間: 3 時間 6 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
As Al Ries and Jack Trout - the world-renowned marketing consultants and best-selling authors of Positioning - note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn’t there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing, Ries and Trout offer a compendium of 22 innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace.
-
The 22 Immutable Laws of Marketing
- ナレーター: David Drummond
- 再生時間: 3 時間 6 分
- 配信日: 2014/04/22
- 言語: 英語
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,400 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,400 または、コインで購入
-
-
-
Big Brands Big Trouble
- Lessons Learned the Hard Way
- 著者: Jack Trout
- ナレーター: Jeff Woodman
- 再生時間: 1 時間 59 分
- 要約版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Jack Trout, one of the most respected marketing gurus in the world, shows why some of today's biggest brands are having trouble and how to avoid repeating their mistakes. With the help of in-depth case studies chronicling the events leading up to the falls from grace of Sears, Miller Brewing, Xerox, Crest, Burger King, and other past market leaders, he identifies the ten most common mistakes...
-
Big Brands Big Trouble
- Lessons Learned the Hard Way
- ナレーター: Jeff Woodman
- 再生時間: 1 時間 59 分
- 配信日: 2005/08/05
- 言語: 英語
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 1,700 または、コインで購入
販売価格: ¥ 1,700 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
Differentiate or Die
- 著者: Jack Trout, Steve Rivkin
- ナレーター: Patrick Cullen
- 再生時間: 6 時間 18 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Best selling author Jack Trout doesn't beat around the bush. He takes marketers to task for taking the easy route too often, employing high-tech razzle-dazzle and sleight of hand when they should be working to discover and market their product's uniquely valuable qualities. He examines successful differentiation initiatives and outlines the many ways you can achieve differentiation.
-
Differentiate or Die
- ナレーター: Patrick Cullen
- 再生時間: 6 時間 18 分
- 配信日: 2002/04/26
- 言語: 英語
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,600 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,600 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -
-
-
The 22 Immutable Laws of Marketing
- 著者: Al Ries, Jack Trout
- ナレーター: Al Ries, Jack Trout
- 再生時間: 1 時間 29 分
- 要約版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Calling upon over 40 years of marketing experience, authors Al Ries and Jack Trout use vivid examples and fascinating anecdotes to explain the keys to today's tough, competitive marketplace. Learn how to avoid the danger of ego and arrogance, the need to understand trends, and many other crucial marketing lessons, as Ries and Trout point you solidly in the direction of success.
-
The 22 Immutable Laws of Marketing
- ナレーター: Al Ries, Jack Trout
- 再生時間: 1 時間 29 分
- 配信日: 1999/12/16
- 言語: 英語
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,100 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,100 または、コインで購入
-
-
-
In Search of the Obvious
- The Antidote for Today's Marketing Mess
- 著者: Jack Trout
- ナレーター: Sean Pratt
- 再生時間: 6 時間 42 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
To bring the principles of finding the obvious to life, Trout finds obvious solutions to today's troubles for the likes of GM, Coke, Wal-Mart, newspapers, and the bewildering beer business. The fundamental problem is that professional marketers overlook the most obvious and effective ideas entirely, in an attempt to be clever or creative. But if an idea is obvious to you, it will be obvious to your consumer - which is why it will work.
-
In Search of the Obvious
- The Antidote for Today's Marketing Mess
- ナレーター: Sean Pratt
- 再生時間: 6 時間 42 分
- 配信日: 2009/01/29
- 言語: 英語
商品を追加できませんでした
申し訳ありません。ショッピングカートはすでに満杯のため、商品を追加できません。カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
価格: ¥ 2,600 または、コインで購入
販売価格: ¥ 2,600 または、コインで購入
Audible会員プラン聴き放題対象 -