検索キーワード: カスタマーサービス
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
The Transformation Economy
- Guiding Customers to Achieve Their Aspirations
- 著者: B. Joseph Pine II
- ナレーター: Mike Lenz
- 再生時間: 9 時間
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 A new fundamental economic shift is emerging: an economy based on transformative experiences that guide people to change, achieve their aspirations, and become who they want to be. Welcome to the Transformation Economy. Creating transformative experiences offers businesses the largest opportunity for creating economic value today, particularly as goods and services become increasingly commoditized. Enterprises can create no greater value than to help customers achieve their aspirations—whether improving health, increasing wealth, developing wisdom, or finding purpose. - 
    
                            
  
The Transformation Economy
- Guiding Customers to Achieve Their Aspirations
- ナレーター: Mike Lenz
- 再生時間: 9 時間
- 配信日: 2026/02/03
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,700 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
The Soul of Strategy
- Building Customer Centric Organizations
- 著者: Bernard J. Jaworski, David E. Sprott
- ナレーター: Asa Siegel
- 再生時間: 9 時間
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 In The Soul of Strategy, two veteran strategists and academics deliver a straightforward new approach to business strategy―one that builds and expands on the classic work of Peter Drucker―recognizing the inescapable reality, faced by every organization, that a firm's primary job is to create and keep customers. - 
    
                            
  
The Soul of Strategy
- Building Customer Centric Organizations
- ナレーター: Asa Siegel
- 再生時間: 9 時間
- 配信日: 2026/01/20
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,700 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
How to Sell
- Everything You Need to Think, Know and Do to Have Greater Sales Conversations
- 著者: Steve Radford
- ナレーター: Steve Radford
- 再生時間: 6 時間 20 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 The essential guide to conversational selling–the mindsets, knowledge and skills that every salesperson needs to master, and which every sales manager needs to be able to teach. - 
    
                            
  
How to Sell
- Everything You Need to Think, Know and Do to Have Greater Sales Conversations
- ナレーター: Steve Radford
- 再生時間: 6 時間 20 分
- 配信日: 2025/11/25
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,700 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
The Referable Client Experience
- A Proven Method to Generate Referrals Without Asking
- 著者: Stacey Brown Randall
- ナレーター: Stacey Brown Randall
- 再生時間: 3 時間 25 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 In The Referable Client Experience, author Stacey Brown Randall teaches you how to create an intentional client experience that generates the referrals you deserve. As a coach and consultant, Brown Randall has successfully shown business owners how to cultivate reliable, consistent referrals. Now, she brings her proven method to you. You do great work and are valuable to your clients. So why don’t they refer you? A hard truth: Doing great work does not equate to referrals. - 
    
                            
  
The Referable Client Experience
- A Proven Method to Generate Referrals Without Asking
- ナレーター: Stacey Brown Randall
- 再生時間: 3 時間 25 分
- 配信日: 2025/10/27
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
First-Time Author Publishing Pathway
- A Beginner's Step-by-Step System to Format, Launch, and Successfully Market Your Ebook or Paperback on Amazon KDP - No Experience Required
- 著者: Larissa Vasquez
- ナレーター: Chelsea Webb
- 再生時間: 10 時間 2 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Do you have a manuscript ready but feel overwhelmed by the publishing process? Dream of becoming a published author but don't know where to start? Your journey begins here. This comprehensive guide is your navigator through the world of self-publishing. Whether you're tech-savvy or not, we've broken down every phase into clear, actionable steps. - 
    
                            
  
First-Time Author Publishing Pathway
- A Beginner's Step-by-Step System to Format, Launch, and Successfully Market Your Ebook or Paperback on Amazon KDP - No Experience Required
- ナレーター: Chelsea Webb
- 再生時間: 10 時間 2 分
- 配信日: 2025/10/15
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥3,100 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Unrivaled
- Five Steps to Achieving Explosive Business Growth
- 著者: Michelle Heath
- ナレーター: Michelle Heath
- 再生時間: 6 時間 26 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Any business can be unrivaled! In today’s crowded marketplace, pouring money into marketing or simply having a better product won’t make your business stand apart. Real growth doesn’t come from incremental improvements or playing catch-up with competitors. It comes from being the only choice your customers want. Business growth expert and brand strategist Michelle Heath offers a radical shift in perspective to escape traditional competitive thinking and break free from the race to the middle. - 
    
                            
  
Unrivaled
- Five Steps to Achieving Explosive Business Growth
- ナレーター: Michelle Heath
- 再生時間: 6 時間 26 分
- 配信日: 2025/10/14
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥2,500 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Exceptional Experiences
- Five Luxury Levers to Elevate Every Aspect of Your Business
- 著者: Neen James
- ナレーター: Neen James
- 再生時間: 3 時間 36 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Luxury principles can transform any business, luxury market or not. These strategies are a golden key to standing out—creating unforgettable experiences and forging deeper client connections that drive lasting success. - 
    
                            
  
Exceptional Experiences
- Five Luxury Levers to Elevate Every Aspect of Your Business
- ナレーター: Neen James
- 再生時間: 3 時間 36 分
- 配信日: 2025/10/14
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,000 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Vendre à toutes les générations, aussi bizarres soient-elles
- Guide pratique du service à la clientèle pour jeunes employés
- 著者: Alain Samson
- ナレーター: Alain Samson
- 再生時間: 1 時間 55 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Tu crois que ton job en service à la clientèle, c’est juste sourire, passer des commandes et répondre à des questions bizarres? - 
    
                            
  
Vendre à toutes les générations, aussi bizarres soient-elles
- Guide pratique du service à la clientèle pour jeunes employés
- ナレーター: Alain Samson
- 再生時間: 1 時間 55 分
- 配信日: 2025/10/13
- 言語: フランス語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
How to Read People and Decode Human Behavior
- Improve Communication, Detect Lies, Read Body Language, Predict Behavior, Build Charisma, Analyze Minds, Influence Others & Master Emotional Intelligence
- 著者: Nathan Soren
- ナレーター: David Hill
- 再生時間: 3 時間 33 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Imagine walking into any room and instantly picking up on the true feelings, intentions, and motivations of the people around you. If you’ve ever struggled to read social cues, decode mixed messages, or sense when someone’s being dishonest, you're not alone. But what if you could understand people deeply, connect effortlessly, and navigate any situation with clarity and confidence? This audiobook is your practical, step-by-step guide to mastering the hidden language of human behavior—so you can stop second-guessing and start reading people like a book. - 
    
                            
  
How to Read People and Decode Human Behavior
- Improve Communication, Detect Lies, Read Body Language, Predict Behavior, Build Charisma, Analyze Minds, Influence Others & Master Emotional Intelligence
- ナレーター: David Hill
- 再生時間: 3 時間 33 分
- 配信日: 2025/10/06
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Spanish for Customer Service Representatives
- Polite, Professional Language for Everyday Customer Support in Spanish
- 著者: Alessio Ruiz
- ナレーター: Mali Gomez, Mariana Hernandez
- 再生時間: 2 時間 28 分
- オリジナル版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 This course is tailored for customer service representatives, technical support agents, and sales professionals who assist Spanish-speaking clients via phone, email, or chat. It focuses on the language required for professional and polite communication in support roles. - 
    
                            
  
Spanish for Customer Service Representatives
- Polite, Professional Language for Everyday Customer Support in Spanish
- ナレーター: Mali Gomez, Mariana Hernandez
- 再生時間: 2 時間 28 分
- 配信日: 2025/10/02
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥2,600 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
The Literal Hell of Customer Support Jobs
- 著者: Alessandra Della Rocca
- ナレーター: Deborah Galasso, Lorenza Migliardo
- 再生時間: 6 時間 35 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 The highs and the very low of a mentally exhausted customer support agent. A story filled with humour, love and despair. - 
    
                            
  
The Literal Hell of Customer Support Jobs
- ナレーター: Deborah Galasso, Lorenza Migliardo
- 再生時間: 6 時間 35 分
- 配信日: 2025/10/01
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥2,500 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Build Around Them
- Unlocking Loyalty, Growth and Trust Through Customer Centricity
- 著者: Dave Mutton
- ナレーター: Dave Mutton
- 再生時間: 2 時間 7 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Build Around Them: Unlocking Loyalty, Growth and Trust Through Customer Centricity is your go-to manual for transforming the way you do business and building lasting loyalty. Written for any business owner or leader hungry for growth, this hands-on guide dives deep into the essential principles of customer centricity, drawing on years of coaching entrepreneurs and leaders and valuable insights from leading brands. Packed with practical tips, real-world examples, and actionable checklists at the end of every chapter, Build Around Them helps you put customer centricity into action. - 
    
                            
  
Build Around Them
- Unlocking Loyalty, Growth and Trust Through Customer Centricity
- ナレーター: Dave Mutton
- 再生時間: 2 時間 7 分
- 配信日: 2025/10/01
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Story Business
- Why Stories Rule the World and How They Can Reinvent Your Business
- 著者: Gavin McMahon
- ナレーター: Gavin McMahon
- 再生時間: 6 時間 54 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Stories move people—and people move business. In Story Business, Gavin McMahon takes you on a journey from ancient cave paintings to billion-dollar tech unicorns, revealing how storytelling is a powerful—and undervalued—tool for driving business success. Drawing on vivid examples of the rise and fall of real-world companies, McMahon exposes a timeless truth: It’s not the best ideas that win, but the best-packaged ideas. - 
    
                            
  
Story Business
- Why Stories Rule the World and How They Can Reinvent Your Business
- ナレーター: Gavin McMahon
- 再生時間: 6 時間 54 分
- 配信日: 2025/09/23
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥2,500 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Using AI to Improve Customer Retention and Loyalty Programs
- The Deacon O’Maley AI Business Series
- 著者: Deacon John O'Maley
- ナレーター: Gerald Seguin
- 再生時間: 1 時間 28 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Unlock the secret to turning one-time buyers into lifelong fans with Using AI to Improve Customer Retention and Loyalty Programs. In this game-changing guide, Catholic Deacon John O’Maley – a West Point graduate, former U. S. Army Ranger Captain, and P&G marketing alumnus – reveals how businesses of all sizes can harness artificial intelligence to boost customer loyalty. Discover how AI is transforming the way companies engage customers, from predictive algorithms that anticipate churn before it happens, to personalized recommendations and chatbots that delight customers 24/7. - 
    
                            
  
Using AI to Improve Customer Retention and Loyalty Programs
- The Deacon O’Maley AI Business Series
- ナレーター: Gerald Seguin
- シリーズ: The Deacon O’Maley AI Business Series
- 再生時間: 1 時間 28 分
- 配信日: 2025/09/17
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                            
  
Green Green Green
- 19 Customer-Centric Philosophies to Drive Your Dealerships' Growth
- ナレーター: Ax Norman
- 再生時間: 6 時間 37 分
- 配信日: 2025/09/09
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,300 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                            
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Leading the Customer-Led Revolution
- 著者: Sueanne Carr, Peter Turner
- ナレーター: Sueanne Carr
- 再生時間: 9 時間 58 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Leading the Customer-Led Revolution is for brave business leaders who are charged with driving customer-led change in their organisation. It offers a framework for thinking and a plan of action to help your business become a truly customer-led organisation. - 
    
                            
  
Leading the Customer-Led Revolution
- ナレーター: Sueanne Carr
- 再生時間: 9 時間 58 分
- 配信日: 2025/08/22
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,700 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Building a Smart Customer Service System with AI
- From Chatbots to Personalized Support
- 著者: Deacon John O'Maley
- ナレーター: Gerald Seguin
- 再生時間: 1 時間 17 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 Unlock the future of customer service with AI. Building a Smart Customer Service System with AI: From Chatbots to Personalized Support is a comprehensive guide that shows businesses how to leverage artificial intelligence to transform their customer support operations. - 
    
                            
  
Building a Smart Customer Service System with AI
- From Chatbots to Personalized Support
- ナレーター: Gerald Seguin
- シリーズ: The Deacon O’Maley AI Business Series
- 再生時間: 1 時間 17 分
- 配信日: 2025/08/11
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
The CX Imperative
- Five Strategic Practices for Renewal of the Customer-Centered Enterprise
- 著者: Mark Fithian, Jeff Rosenberg
- ナレーター: Eric Martin Reid
- 再生時間: 4 時間 7 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 For decades, a fundamental flaw has flourished in the strategic operating model of the modern corporation—a Great Distancing from the needs and expectations of customers. For some, such as Blockbuster, AOL, and Kodak, this flaw has been disastrous. Meanwhile, those that have woven the customer deeply into their culture have prospered—with increased revenues and more fulfilled employees. - 
    
                            
  
The CX Imperative
- Five Strategic Practices for Renewal of the Customer-Centered Enterprise
- ナレーター: Eric Martin Reid
- 再生時間: 4 時間 7 分
- 配信日: 2025/08/05
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Me, My Customer, and AI
- The New Rules of Entrepeneurship
- 著者: Henrik Werdelin, Nicholas Thorne
- ナレーター: Nicholas Thorne, Henrik Werdelin
- 再生時間: 3 時間 40 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 With artificial intelligence reshaping every business and industry today, who better to reimagine the rules of entrepreneurship than the very team who create groundbreaking companies, teach applied entrepreneurship at top universities, and empower founders with their Entrepreneur Residency program and Audos, the revolutionary AI cofounder for future entrepreneurs? Me, My Customer, and AI is both a roadmap and a rallying cry for the 60 percent of people in the US who have an idea for a new business. - 
    
                            
  
Me, My Customer, and AI
- The New Rules of Entrepeneurship
- ナレーター: Nicholas Thorne, Henrik Werdelin
- 再生時間: 3 時間 40 分
- 配信日: 2025/08/05
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,700 で購入、またはプレミアムプラン30日間無料体験で試す プレミアムプラン聴き放題対象
- 
    
                    
  
  
  
- 
    
            
            
 
- 
    
                    
  
  
  
Staying on Track
- Lessons from a Customer-Focused Travel Disruptor
- 著者: Frank Marini
- ナレーター: Matt Haynes
- 再生時間: 3 時間 59 分
- 完全版
 - 
    
                    
 
総合評価0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ナレーション0 out of 5 stars 0
- 
    
                    
 
ストーリー0 out of 5 stars 0
 "Staying On Track" is a practical guide on how to grow your business. It provides real-world examples of how the author’s company went from one office and eighteen people to a global operation with staff in six countries and thirty-four US states. Frank Marini shows the true definition of customer focus in all aspects and departments of a company in this pragmatic explanation of how he guided Railbookers Group, where he serves as president and CEO, through a rapid period of growth and achievement. - 
    
                            
  
Staying on Track
- Lessons from a Customer-Focused Travel Disruptor
- ナレーター: Matt Haynes
- 再生時間: 3 時間 59 分
- 配信日: 2025/07/16
- 言語: 英語
 カートのアイテムが多すぎますご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。カートに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ウィッシュリストに追加できませんでした。しばらく経ってから再度お試しください。ほしい物リストの削除に失敗しました。しばらく経ってから再度お試しください。ポッドキャストのフォローに失敗しましたポッドキャストのフォロー解除に失敗しました¥1,900 で予約注文、またはプレミアムプラン無料体験を始めて非会員価格の30%OFFで予約注文 
- 
    
                    
  
  
  
 
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
          